mia-

Alla inlägg den 18 januari 2011

Av Mia - 18 januari 2011 20:43

Jag hade ju bokat vattengympa till idag. Men den var full. Hade reservplats 3.

Så Mia tänker det finns ingen chans att jag får gå på den. Åker till badet vid 8, direkt efter att jag lämnat Elise vid skolan. När jag drar kortet.... -du är bokad till aquafys 11.00

shit! klockan är 8.15  ......

Jaja bara att gilla läget.


Jag börjar med att simma. Kör 20 längder. I varierat tempo. Ser till att jag får upp pulsen ordentligt.

Sedan går jag ner och bubblar lite. Där sitter en släkting till mig som jag nog itne har träffat på kanske 15år. Blev en trevlig stund. Satt o snackade skit en bra stund. Konstaterade att tiden går väldigt fort.


Sedan var det dags att simma lite igen. Denna gång bara 15 längder. Skulle ju ha lite energi kvar till gympan. Hade valt att inte gå ner till gymmet pga att kroppen var trött och sliten efter allt jobbande.

Jaja det var bara att köra på. Vattengympan gick riktigt bra. Det var ett lugnt pass, inte så mycket vattentramp. Men mycket hantlar och en hel del magträning. Passade mig utmärkt. Mer styrka än kondition. Den hade jag ju ändå tränat en del på.

4 timmar på badet.. Ja idag kan jag inte klaga på att jag inte har gjort någe iallafall.


Vågen var lite snäll har nu bara 2 kilo kvar tills på lördag. Hua.... Börjar kännas lite  skeptiskt. Men jag ska fortsätta kämpa.


Var i stallet på em. Elise rider på tisdagar. Hon var kanon duktig idag.

Pratade med Elise ridlärare om att vi ska ta en privatlektion för henne under v 8.... Shit! nervös nej vad är det haha. Ja ja ska bli riktigt spännande att få rida igen..

OCH NEJ ANNA OCH ALEX NI FÅR INTE VETA NÄR!


Imorgon ska jag på möte hela dagen. Först medarbetarsamtal med chefen. Sedan är det APT med NP. Möten från 11-17... Blir inte mycket träning då inte. Ska ev träna en stund i morgon bitti när jag har lämnat barnet.

Sedan blir det kanske ett kvällspass hemma. Ikväll blir det inte mer nu. Har ställt upp alla böcker(ca 300st) i bokhyllan igen efter ommöbleringen... hmm borde typ fixats för en vecka sedan. Men varför göra någonting på en gång när man kan göra det en annan dag. Typ hela mitt liv går ju ut på det. Måste fasiken ta mig i kragen.. Jaja en sak i taget kanske.



Jaja hopp hopp iväg mot nya höjder!!!


Presentation


Livet runt Mia och alla hästarna

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards